bip.przesmyki.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gminy Przesmyki www.przesmyki.pl
Struktura organizacyjna urzędu > stan. ds. organizacyjnych, obsługi Rady i promocji Gminy strona główna 
Grażyna Paprocka - Inspektor

Zadania na stanowisko pracy ds. organizacyjnych, obsługi Rady i promocji Gminy:  
1)organizacja Urzędu Gminy, a w tym:
 a)ustalanie treści, zamawianie, ewidencja pieczęci urzędowych,
 b)prenumerata aktów prawnych i czasopism,
 c)zaopatrzenie Urzędu w materiały kancelaryjno-biurowe, druki i formularze oraz urządzenia kancelaryjno-techniczne, czuwanie nad racjonalnym wykorzystywaniem materiałów biurowych,
2)prowadzenie sekretariatu Wójta Gminy,
3)tworzenie projektów zarządzeń Wójta Gminy w edytorze aktów prawnych oraz publikacja zarządzeń w BIP,
4)gromadzenie zbioru przepisów akt prawa miejscowego i zbioru akt prawnych ogłaszanych w dziennikach ustaw i monitorach, oraz udostępniania ich do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu,
5)prowadzenie ewidencji dokumentacji statutowo-regulaminowej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych,
6)ogłaszanie w dzienniku urzędowym województwa – akt prawa miejscowego,
7)prowadzenie książki kontroli,
8)prowadzenie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
9)prowadzenie dokumentacji związanej z członkostwem Gminy w związkach, stowarzyszeniach i spółkach oraz związanej z realizacją porozumień Gminy z organami administracji rządowej i samorządowej,
10)prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu dla samochodu osobowego (Honda), samochodów strażackich oraz innego sprzętu,
11)zapewnienie przewodniczącemu i komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych statutem Gminy,
12)pomoc radnym w wykonywaniu mandatu radnego,
13)opracowywanie i gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady,
14)prowadzenie rejestru interwencji i interpelacji radnych oraz stanowisk i wniosków komisji stałych i problemowych rady i czuwanie nad terminowością udzielanych odpowiedzi,
15)prowadzenie sekretariatu przewodniczącego Rady Gminy,
16)prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem Rady Gminy z organizacjami politycznymi, społecznymi i związkowymi,
17)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady oraz zgłaszanych w czasie przyjęć interesantów przez przewodniczącego rady,
18)prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działalności Rady i jej organów,
19)udzielanie pomocy organizacyjnej radom sołeckim w prowadzeniu przez nie działalności na rzecz zaspakajania lokalnych potrzeb mieszkańców,
20)prowadzenie spraw związanych z podziałem gminy na sołectwa, organizacja i obsługa narad z sołtysami i zebrań wiejskich,
21)inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie:
 a)organizacji opieki lekarskiej i ochrony zdrowia mieszkańców Gminy,
 b)działalności placówek kultury i sportu,
 c)organizacji współpracy Wójta z organizacjami pozarządowymi
22)prowadzenie rejestru instytucji kultury,
23)prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zbiórkach publicznych,
24)realizacja zadań związanych z wyborem ławników,
25)wykonywanie zadań wynikających z przepisów o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w tym:
 a)wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz ustalanie należnych opłat w powyższym zakresie, kontrola wykorzystania zezwoleń,
 b)obsługa administracyjno – biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
 c)zapewnienie realizacji zadań związanych z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
 d)przygotowywanie projektów rocznych gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
 e)koordynowanie realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
26)podejmowanie zadań wynikających z ustawy o zapobieganiu narkomanii, a w tym:
 a)prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z uprawą maku i konopi włóknistych,
 b)popularyzacja przepisów dot. zakazu uprawy maku oraz lustracja pól i działania w zakresie likwidacji nielegalnych upraw maku, współpraca z organami ścigania w tym zakresie,
27)organizowanie przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz petycji,
28)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do wójta gminy i urzędu oraz czuwanie nad terminowością udzielania na nie odpowiedzi,
29)umieszczanie odwzorowań cyfrowych petycji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy oraz aktualizowanie tej informacji o dane dotyczące przebiegu postępowania oraz sposobu załatwienia petycji,
30)prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy z wykorzystaniem techniki komputerowej (prezentacja multimedialna, plakaty, ulotki, informatory itp.),
31)sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonych spraw.

 

Opublikowane przez: Weronika Jurczuk | Data wprowadzenia: 2016-07-19 14:46:00 | Data modyfikacji: 2024-10-07 10:05:14.

Zobacz:
 Władze gminy .  Urząd Stanu Cywilnego Gminy Przesmyki .  Referat Finansowy .  Referat Inwestycji i zamówień publicznych .  Stanowiska Samodzielne . 
Data wprowadzenia: 2016-07-19 14:46:00
Data modyfikacji: 2024-10-07 10:05:14
Opublikowane przez: Weronika Jurczuk
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.przesmyki.pl