Zadania na stanowisku pracy ds. księgowości budżetowej: 1)prowadzenie księgowości jednostki Urząd, 2)prowadzenie rejestrów, JPK i rozliczanie podatku od towarów i usług oraz wystawianie faktur VAT, 3)współpraca w zakresie VAT oraz podatku akcyzowego ze stanowiskiem prowadzącym te sprawy, 4)załatwianie indywidualnych spraw w zakresie odraczania terminów płatności, umarzania zaległości podatkowych oraz innych zaległych należności, rozkładania na raty oraz umarzania odsetek za zwłokę, przygotowywanie projektów decyzji, 5)organizowanie dowożenia uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych, 6)prowadzenie spraw dot. dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia uczniów młodocianych, 7)wypłata dofinansowania dla pracodawców z tytułu kształcenia młodocianych pracowników, 8)naliczanie i aktualizacja odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych Urzędu Gminy, 9)opracowywanie informacji i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
|