Elwira Czapska - Inspektor

Zadania na stanowisku pracy ds. księgowości jednostek obsługiwanych:
1)prowadzenie spraw w zakresie VAT oraz podatku akcyzowego,
2)realizacja zadań głównego księgowego jednostek obsługiwanych,
3)sporządzanie projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych,
4)prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostek obsługiwanych,
5)przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami przez dyrektorów,
6)analiza prawidłowości naliczeń środków finansowych w ramach subwencji oświatowej,
7)przygotowywanie i składanie wniosków o dodatkowe środki finansowe na rzecz oświaty,
8)przyjmowanie faktur i rachunków jednostek obsługiwanych, realizacja rozliczeń i przelewów,
9)wypłata świadczeń socjalnych dla uczniów,
10)bieżąca analiza wykorzystania środków finansowych będących w dyspozycji dyrektorów jednostek obsługiwanych,
11)wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych i ich zgodności z budżetem,
12)przygotowywanie danych o średniorocznym wynagrodzeniu nauczycieli,
13)naliczanie podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli, jej aktualizacja oraz obciążanie innych gmin kosztami wychowania przedszkolnego,
14)rozliczanie stołówek zbiorowego żywienia oraz przedszkoli,
15)naliczanie i aktualizacja odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych jednostek obsługiwanych,
16)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia komunalnego,
17)przygotowywanie dokumentów związanych z wypłatą wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń dla pracowników Urzędu Gminy i instytucji kultury a w szczególności:
 a)kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę wypłat z osobowego funduszu płac oraz zgłaszanie pracowników do ZUS,
 b)prowadzenie kart wynagrodzeń,
 c)rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
 d)dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym,
 e)sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT),
18)prowadzenie spraw ubezpieczeń społecznych pracowników,
19)sporządzanie informacji z zakresu wynagrodzeń do zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz pozostałych zaświadczeń o wynagrodzeniu,
20)przygotowywanie dokumentów związanych z wypłatą diet dla radnych i sołtysów,
21)opracowywanie informacji i sprawozdań z zakresu prowadzonych zadań.

 

Opublikowane przez: Weronika Jurczuk | Data wprowadzenia: 2016-07-19 14:39:48 | Data modyfikacji: 2024-10-07 09:31:16.

Zobacz:
 kierownik referatu .  stan. ds. księgowości jednostek obsługiwanych .  stan. ds. księgowości budżetowej .  stan ds. operacji finansowych .  stan. ds. wymiaru podatków i opłat .  stan. ds. księgowości podatkowej . 
Data wprowadzenia: 2016-07-19 14:39:48
Data modyfikacji: 2024-10-07 09:31:16
Opublikowane przez: Weronika Jurczuk