Zadania na stanowisko pracy ds. organizacyjnych, obsługi Rady i promocji Gminy: 1)organizacja Urzędu Gminy, a w tym: a)ustalanie treści, zamawianie, ewidencja pieczęci urzędowych, b)prenumerata aktów prawnych i czasopism, c)zaopatrzenie Urzędu w materiały kancelaryjno-biurowe, druki i formularze oraz urządzenia kancelaryjno-techniczne, czuwanie nad racjonalnym wykorzystywaniem materiałów biurowych, 2)prowadzenie sekretariatu Wójta Gminy, 3)tworzenie projektów zarządzeń Wójta Gminy w edytorze aktów prawnych oraz publikacja zarządzeń w BIP, 4)gromadzenie zbioru przepisów akt prawa miejscowego i zbioru akt prawnych ogłaszanych w dziennikach ustaw i monitorach, oraz udostępniania ich do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu, 5)prowadzenie ewidencji dokumentacji statutowo-regulaminowej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, 6)ogłaszanie w dzienniku urzędowym województwa – akt prawa miejscowego, 7)prowadzenie książki kontroli, 8)prowadzenie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami, 9)prowadzenie dokumentacji związanej z członkostwem Gminy w związkach, stowarzyszeniach i spółkach oraz związanej z realizacją porozumień Gminy z organami administracji rządowej i samorządowej, 10)prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu dla samochodu osobowego (Honda), samochodów strażackich oraz innego sprzętu, 11)zapewnienie przewodniczącemu i komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych statutem Gminy, 12)pomoc radnym w wykonywaniu mandatu radnego, 13)opracowywanie i gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i komisji Rady, 14)prowadzenie rejestru interwencji i interpelacji radnych oraz stanowisk i wniosków komisji stałych i problemowych rady i czuwanie nad terminowością udzielanych odpowiedzi, 15)prowadzenie sekretariatu przewodniczącego Rady Gminy, 16)prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem Rady Gminy z organizacjami politycznymi, społecznymi i związkowymi, 17)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady oraz zgłaszanych w czasie przyjęć interesantów przez przewodniczącego rady, 18)prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działalności Rady i jej organów, 19)udzielanie pomocy organizacyjnej radom sołeckim w prowadzeniu przez nie działalności na rzecz zaspakajania lokalnych potrzeb mieszkańców, 20)prowadzenie spraw związanych z podziałem gminy na sołectwa, organizacja i obsługa narad z sołtysami i zebrań wiejskich, 21)inspirowanie i koordynowanie działań w zakresie: a)organizacji opieki lekarskiej i ochrony zdrowia mieszkańców Gminy, b)działalności placówek kultury i sportu, c)organizacji współpracy Wójta z organizacjami pozarządowymi 22)prowadzenie rejestru instytucji kultury, 23)prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zbiórkach publicznych, 24)realizacja zadań związanych z wyborem ławników, 25)wykonywanie zadań wynikających z przepisów o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w tym: a)wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz ustalanie należnych opłat w powyższym zakresie, kontrola wykorzystania zezwoleń, b)obsługa administracyjno – biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, c)zapewnienie realizacji zadań związanych z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, d)przygotowywanie projektów rocznych gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, e)koordynowanie realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych. 26)podejmowanie zadań wynikających z ustawy o zapobieganiu narkomanii, a w tym: a)prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z uprawą maku i konopi włóknistych, b)popularyzacja przepisów dot. zakazu uprawy maku oraz lustracja pól i działania w zakresie likwidacji nielegalnych upraw maku, współpraca z organami ścigania w tym zakresie, 27)organizowanie przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz petycji, 28)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do wójta gminy i urzędu oraz czuwanie nad terminowością udzielania na nie odpowiedzi, 29)umieszczanie odwzorowań cyfrowych petycji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy oraz aktualizowanie tej informacji o dane dotyczące przebiegu postępowania oraz sposobu załatwienia petycji, 30)prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy z wykorzystaniem techniki komputerowej (prezentacja multimedialna, plakaty, ulotki, informatory itp.), 31)sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonych spraw. |