Krzysztof Szaban - Inspektor

Zadania na stanowisku pracy ds. informatyzacji oraz obsługi Lokalnego Centrum Kompetencji: 
1)prowadzenie spraw związanych z informatyzacją Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych,
2)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz programów komputerowych, współdziałanie z autorami oprogramowań,
3)upowszechnianie Internetu w gminie – prowadzenie wszystkich spraw związanych z funkcjonowaniem infrastruktury internetowej w Gminie,
4)prowadzenie strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Gminy,
5)zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych,
6)pełnienie funkcji Administratora Systemu,
7)zapewnienie dostępu do nowoczesnej techniki komputerowej, 
8)udostępnianie oraz pomoc w uzyskiwaniu informacji zawartych w Internecie,
9)obsługa Lokalnego Centrum Kompetencji
10)świadczenie usług w zakresie: kopiowania i kserowania, przekazywania informacji faksem lub pocztą elektroniczną, drukowania, skanowania, obróbki graficznej itp.
11)sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.



 

 

Opublikowane przez: Weronika Jurczuk | Data wprowadzenia: 2016-07-19 14:48:15 | Data modyfikacji: 2024-10-07 10:07:09.

Zobacz:
 stan. ds. zagospodarowania przestrzennego i ochrony środowiska .  stan. pracy – ekodoradca .  stan. ds. kadr, ochrony danych osobowych oraz oświaty .  stan. ds. organizacyjnych, obsługi Rady i promocji Gminy .  stan. ds. informatyzacji, obsługi Lokalnego Centrum Kompetencji .  stan. ds. obsługi Kancelarii Ogólnej i zarządzania kryzysowego . 
Data wprowadzenia: 2016-07-19 14:48:15
Data modyfikacji: 2024-10-07 10:07:09
Opublikowane przez: Weronika Jurczuk