Zadania na stanowisku pracy ds. informatyzacji oraz obsługi Lokalnego Centrum Kompetencji: 1)prowadzenie spraw związanych z informatyzacją Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, 2)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz programów komputerowych, współdziałanie z autorami oprogramowań, 3)upowszechnianie Internetu w gminie – prowadzenie wszystkich spraw związanych z funkcjonowaniem infrastruktury internetowej w Gminie, 4)prowadzenie strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Gminy, 5)zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, 6)pełnienie funkcji Administratora Systemu, 7)zapewnienie dostępu do nowoczesnej techniki komputerowej, 8)udostępnianie oraz pomoc w uzyskiwaniu informacji zawartych w Internecie, 9)obsługa Lokalnego Centrum Kompetencji 10)świadczenie usług w zakresie: kopiowania i kserowania, przekazywania informacji faksem lub pocztą elektroniczną, drukowania, skanowania, obróbki graficznej itp. 11)sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
|