Anna Krzymowska - Kierownik Referatu

Zadania Kierownika Referatu Inwestycji i zamówień publicznych:
1)prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach określonych przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, Prawa geodezyjnego i kartograficzne i wywłaszczaniu nieruchomości, a w tym zatwierdzania podziałów i rozgraniczania nieruchomości,
2)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do inwentaryzacji mienia podlegającego komunalizacji, ustalania i regulacji stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Gminy i ujawniania tego prawa w księgach wieczystych Gminy,
3)prowadzenie ewidencji mienia komunalnego gminy, jego stanu własności, administrowanie tj. przekazywanie niektórych nieruchomości gminnych radom sołeckim i nadzór nad wykorzystywaniem zgodnym z przeznaczeniem, najem, dzierżawy, sprzedaż mienia komunalnego,
4)udział w pracach w ramach realizowanych projektów w partnerstwie z innymi jednostkami,
5)realizacja spraw z zakresu szacowanie szkód w rolnictwie, spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi,
6)nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku prowadzonych zamówień publicznych,
7)prowadzenie inwestycji gminnych, remontów kapitalnych i bieżących, a w szczególności:
 a)załatwianie spraw związanych z opracowywaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę,
 b)rzeczowe prowadzenie inwestycji i prac remontowych, współpraca z wykonawcą
i inspektorem nadzoru,
 c)prowadzenie całościowej ewidencji inwestycji gminnych i remontów tj. dokumentacji projektowo-kosztorysowej, korespondencji w zakresie przygotowania, prowadzenia, zakończenia i oddania do użytku inwestycji czy remontów,
8)organizowanie i prowadzenie okresowych kontroli gminnych obiektów, na ich podstawie wnioskowanie potrzeb prowadzenia remontów,
9)dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń grzewczych, kanalizacyjno-wodociągowych
i elektrycznych w Urzędzie Gminy,
10)dbałość o sprawne funkcjonowanie istniejącej infrastruktury technicznej w Gminie,
11)prowadzenie ewidencji budynków i obiektów gminnych, książek gminnych obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
12)prowadzenie spraw wynikających z ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,
13)poszukiwanie źródeł współfinansowania projektowanych inwestycji i remontów obiektów komunalnych i infrastruktury gminnej,
14)zarządzanie projektami przez okresy wynikające z przyjętych zasad programowych działań,
15)prowadzenie archiwum zakładowego,
16)opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji prowadzonych zadań.

 

Opublikowane przez: Weronika Jurczuk | Data wprowadzenia: 2024-10-07 09:43:38.

Zobacz:
 kierownik referatu .  stan. ds. inwestycji i pozyskania środków zewnętrznych .  stan. ds. zamówień publicznych . 
Data wprowadzenia: 2024-10-07 09:43:38
Opublikowane przez: Weronika Jurczuk