Zadania na stanowisku pracy ds. inwestycji i pozyskania środków zewnętrznych: 1)prowadzenie spraw wynikających z ustawy o odpadach oraz o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym: a)przygotowanie projektów uchwał, b)przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi, c)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz przygotowywanie projektów zezwoleń na świadczenie usług, d)monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy), e)kampania informacyjna dotycząca gospodarki odpadami, 2)prowadzenie postępowań dotyczących opłat za odbiór odpadów komunalnych lub opróżnianie zbiorników bezodpływowych w przypadku właścicieli którzy nie zawarli umów na korzystanie z usług z uprawnionym podmiotem, 3)realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, 4)współdziałanie w zakresie realizacji inwestycji gminnych i prac remontowych, 5)poszukiwanie źródeł współfinansowania projektowanych inwestycji i remontów obiektów komunalnych i infrastruktury gminnej, 6)przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne i inne środki zewnętrzne, 7)przygotowywanie sprawozdań, informacji oraz archiwizowanie dokumentów związanych z projektami, 8)rozliczanie dotacji na zadania inwestycyjne, w tym przygotowanie wniosków o płatności, zaliczki oraz przygotowanie sprawozdań finansowych, 9)realizacja zadań Koordynatora ds. dostępności, 10)opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji prowadzonych zadań.
|